Saatchi & Saatchi je The Lovemarks Company.
Přemýšlení v intencích Lovemarks znamená zcela jedinečný způsob, jak se dívat na vztah, který mají lidé
k výrobkům, službám a osobnostem nebo institucím. Lovemarks jsou ve světě
značek budoucností, protože inspurují k "bezdůvodné" oddanosti.
Lovemarks jsou něco víc než pouhé značky. Díky nim dostáváte
víc, než byste mohli očekávat. Tím, že se dotýkají vašeho srdce a mluví také
k vašemu rozumu, vytvářejí důvěrné emoční propojení, bez kterého nemůžete
být.
Když zmizí značka, lidé si najdou náhradu. Když zmizí Lovemark, lidé ji budou chtít zpátky. Lovemarks jsou o vztahu, nejen o tom, že si něco kupujete. Lovemarks si totiž nekupujete, s těmi se vášnivě objímáte. Proto si život bez nich nedovedete představit. Jsou spojeny s tajemstvím, emocemi a důvěrností.
Přečtěte si o tom, jak z obyčejných značek děláme Lovemarks, a zjistěte, kterých pět stupínků tvoří „Cestu k lásce“.