Saatchi & Saatchi se přidává k iniciativě Férový tendr
Novinky
Ferový tendr
V Saatchi jsme se letos ještě nezastavili. V lednu jsme natočili pro svého nově získaného klienta, sázkovou kancelář Tipsport, 4 reklamy. Tři sponzorské vzkazy a jeden image spot.
Koncept je o nejširší komunitě sázkařů na internetu, kteří vás inspirují, slaví s vámi a kdykoli vás můžou vyzvat na další sázkařský souboj. Zajímavé také bylo, že si ve spotech zahráli i skuteční sázkaři pod svými přezdívkami, které používají při internetovém sázení. Spoty režíroval Dominik Miškovský alias Zlatovláska04 v produkci Caviar.
Kampaň odstartovala 25. února a k vidění bude nejen na ČT během zápasů z hokejové Tipsport extraligy, ale klient jí použije i při přenosech na vlastní internetové TV Tipsport nebo na obřích informačních kostkách visících pod stropem na zimních stadionech.
Ferový tendr
Do naší sbírky přibyla další ocenění, na které jsme náležitě pyšní – za kampaně „Ve vašich službách“ pro klienta T-Mobile s Ivanem Trojanem v roli agenta. Aktuálně se můžeme pochlubit stříbrnou EFFIE za TV spot „Bezdrát“ a dvěma Zlatými peckami v kategorii TV spot za spoty „Ještěr“ a „Pec nám spadla“. Děkujeme a zůstáváme ve vašich službách!
S nejnovější kampaní pro T-Mobile přichází i nová mise pro Ivana Trojana jakožto supertajného agenta. Tentokrát je jeho úkolem vysvobodit spřátelenou agentku ze střeženého nepřátelského úkrytu. Výzkumné oddělení přidělí agentovi na pomoc nejnovější vychytávku- bezdrátový router Huawei. Jeho šéfová ještě dodá: Je to bomba! Náš agent si samozřejmě splete router s opravdovou bombou a doufá, že mu pomůže zbavit se všech zlosynů. A…
Máme na triku další zlaté ocenění, v jehož lesklém světle se můžeme vyhřívat. Tentokrát se o něj postarala mladá nezkažená krev, a to na tradičním klání mladých kreativců zvaném Young Lions. Úkolem bylo vytvořit kreativní tiskový inzerát, který by zlepšil vnímání seniorů ve většinové společnosti. Markéta Kolodžejová a Mayya Khabirová zvládly udělat ten nejlepší a zamávat tak z vítězné pozice všem dalších…
Nový Semtex Cactus čme-láká každého. Proto jsme v Saatchi & Saatchi pro komunikaci nové limitované edice tohoto energy drinku s explozivní příchutí zvolili „postavu“ šíleného turbo čmeláka, který v motorkářských brýlích saje nektar z kaktusů. Energie skrytá uvnitř čmeláka natolik nabije, že ve vzduchu předvádí veletoče, až nakonec nárazem do kaktusu osvobod9 z jeho nitra plechovku Semtex Cactus a spokojeně,…
Simply do wonders. Tak zní claim nové kampaně, která vznikla v pražských Saatchi pro katarské OOREDOO. Hlavními hrdiny jsou Lionel Messi, tři malí fotbalisti a robotický míč na dálkové ovládání. Jak dopadl jejich vzájemný souboj můžete vidět zde: http://youtu.be/95gep6bbCRE Režii měl Craig Gillespie v koprodukci MJZ/Savage Europe, postprodukce se dělala v pražských UPP pod vedením Honzy Malíře, natáčelo se a fotilo…
V Saatchi jsme se letos ještě nezastavili. V lednu jsme natočili pro svého nově získaného klienta, sázkovou kancelář Tipsport, 4 reklamy. Tři sponzorské vzkazy a jeden image spot. Koncept je o nejširší komunitě sázkařů na internetu, kteří vás inspirují, slaví s vámi a kdykoli vás můžou vyzvat na další sázkařský souboj. Zajímavé také bylo, že si ve spotech zahráli i…
V Saatchi & Saatchi jsme připravili pro klienta T-Mobile novou, tentokrát sportovně-vzdělávací kampaň, kterou na svých obrazovkách uvidíte již týden před začátkem Zimních olympijských her v Soči. Místo známé dvojice Kotek & Pavlásek bude hlavním hrdinou Ivan Trojan v roli svérázného tělocvikáře Radima Pikeše. Učitelský sbor doplní Kristýna Boková a Lenka Vychodilová. V další z rolí se mihne i Jan Antonín Duchoslav. Celou kampaní,…