Saatchi & Saatchi se přidává k iniciativě Férový tendr
Novinky
Ferový tendr
Nový Semtex Cactus
čme-láká každého. Proto jsme v Saatchi & Saatchi pro komunikaci nové
limitované edice tohoto energy drinku s explozivní příchutí zvolili „postavu“
šíleného turbo čmeláka, který v motorkářských brýlích saje nektar z kaktusů.
Energie skrytá uvnitř čmeláka natolik nabije, že ve vzduchu předvádí veletoče,
až nakonec nárazem do kaktusu osvobod9 z jeho nitra plechovku Semtex Cactus a spokojeně, i když trochu zmateně odlétá
pryč.
Jarní kampaň, která odstartovala 3. června 2014, se skládá z 15 sec TV spotu, sponzoringového spotu a billboardů.
Ferový tendr
Do naší sbírky přibyla další ocenění, na které jsme náležitě pyšní – za kampaně „Ve vašich službách“ pro klienta T-Mobile s Ivanem Trojanem v roli agenta. Aktuálně se můžeme pochlubit stříbrnou EFFIE za TV spot „Bezdrát“ a dvěma Zlatými peckami v kategorii TV spot za spoty „Ještěr“ a „Pec nám spadla“. Děkujeme a zůstáváme ve vašich službách!
S nejnovější kampaní pro T-Mobile přichází i nová mise pro Ivana Trojana jakožto supertajného agenta. Tentokrát je jeho úkolem vysvobodit spřátelenou agentku ze střeženého nepřátelského úkrytu. Výzkumné oddělení přidělí agentovi na pomoc nejnovější vychytávku- bezdrátový router Huawei. Jeho šéfová ještě dodá: Je to bomba! Náš agent si samozřejmě splete router s opravdovou bombou a doufá, že mu pomůže zbavit se všech zlosynů. A…
Máme na triku další zlaté ocenění, v jehož lesklém světle se můžeme vyhřívat. Tentokrát se o něj postarala mladá nezkažená krev, a to na tradičním klání mladých kreativců zvaném Young Lions. Úkolem bylo vytvořit kreativní tiskový inzerát, který by zlepšil vnímání seniorů ve většinové společnosti. Markéta Kolodžejová a Mayya Khabirová zvládly udělat ten nejlepší a zamávat tak z vítězné pozice všem dalších…
Nový Semtex Cactus čme-láká každého. Proto jsme v Saatchi & Saatchi pro komunikaci nové limitované edice tohoto energy drinku s explozivní příchutí zvolili „postavu“ šíleného turbo čmeláka, který v motorkářských brýlích saje nektar z kaktusů. Energie skrytá uvnitř čmeláka natolik nabije, že ve vzduchu předvádí veletoče, až nakonec nárazem do kaktusu osvobod9 z jeho nitra plechovku Semtex Cactus a spokojeně,…
Simply do wonders. Tak zní claim nové kampaně, která vznikla v pražských Saatchi pro katarské OOREDOO. Hlavními hrdiny jsou Lionel Messi, tři malí fotbalisti a robotický míč na dálkové ovládání. Jak dopadl jejich vzájemný souboj můžete vidět zde: http://youtu.be/95gep6bbCRE Režii měl Craig Gillespie v koprodukci MJZ/Savage Europe, postprodukce se dělala v pražských UPP pod vedením Honzy Malíře, natáčelo se a fotilo…
V Saatchi jsme se letos ještě nezastavili. V lednu jsme natočili pro svého nově získaného klienta, sázkovou kancelář Tipsport, 4 reklamy. Tři sponzorské vzkazy a jeden image spot. Koncept je o nejširší komunitě sázkařů na internetu, kteří vás inspirují, slaví s vámi a kdykoli vás můžou vyzvat na další sázkařský souboj. Zajímavé také bylo, že si ve spotech zahráli i…
V Saatchi & Saatchi jsme připravili pro klienta T-Mobile novou, tentokrát sportovně-vzdělávací kampaň, kterou na svých obrazovkách uvidíte již týden před začátkem Zimních olympijských her v Soči. Místo známé dvojice Kotek & Pavlásek bude hlavním hrdinou Ivan Trojan v roli svérázného tělocvikáře Radima Pikeše. Učitelský sbor doplní Kristýna Boková a Lenka Vychodilová. V další z rolí se mihne i Jan Antonín Duchoslav. Celou kampaní,…