Simply do wonders. Tak zní claim nové kampaně, která vznikla v pražských Saatchi pro katarské OOREDOO. Hlavními hrdiny jsou Lionel Messi, tři malí fotbalisti a robotický míč na dálkové ovládání. Jak dopadl jejich vzájemný souboj můžete vidět zde: http://youtu.be/95gep6bbCRE Režii měl Craig Gillespie v koprodukci MJZ/Savage Europe, postprodukce se dělala v pražských UPP pod vedením Honzy Malíře, natáčelo se a fotilo…
Nové „díly“ TV spotů s Ivanem Trojanem jako Radimem Pikešem, který si o letních prázdninách přivydělává k mizernému učitelskému platu tím, že dělá plavčíka.
V Saatchi jsme se letos ještě nezastavili. V lednu jsme natočili pro svého nově získaného klienta, sázkovou kancelář Tipsport, 4 reklamy. Tři sponzorské vzkazy a jeden image spot. Koncept je o nejširší komunitě sázkařů na internetu, kteří vás inspirují, slaví s vámi a kdykoli vás můžou vyzvat na další sázkařský souboj. Zajímavé také bylo, že si ve spotech zahráli i…
Two years and more ago (June 19 2018) I posted a Viva La Difference blog of a speech I gave to Lancaster University’s Council, outlining 15 ideas to make a difference. Rereading them last weekend, I thought I might give them another outing. Here they are. 1) Be Soft Soft is strong. King Kong (and its…
blogSpolečnost TOYOTA MOTOR CZECH spol. s r.o. uvádí na trh nejnovější model vozu Yaris s příslibem, že z vás udělá šťastnějšího řidiče.
Semtex Cactus je jedinečný svým vzhledem i příchutí. Vtipnou kampaní nás provází čmelák, který se stává turbo rychlým čmelákem poté, co ochutná lahodný kaktusový nápoj.
T-shirts with graphics and slogans and promotions for cool stuff have always been a way for me and lots of guys like me to express ourselves and seek out more of our ‘tribes’. I met some of my best friends – to this day – through a little cultural advertising with a Prince “1999” Tour … Continue reading "Let Your…
blogImage kampaň pro katarského mobilního operátora Ooredoo, která emotivním a hravým způsobem prezentuje využítí moderních technologií. V této kampani, kde hlavní roli hraje Lionel Messi
Pokud se do něčeho pouštíte bez emocí, raději to nedělejte vůbec. Nejste-li schopni citu nepořizujte si ani psa. Nebuďte ve vztahu, kterému chybí vášeň. A hlavně... bez lásky k reklamě, nevytvářejte žádnou kampaň!
Thank you @Campaignmag. Lovely way to start the week. https://t.co/Uz9aZZg7fA
twitterPro značku Kaktus jsme připravili jarní kampaň zaměřenou na komunikaci dvou hlavních produktových benefitů – účtování hovorů po vteřinách a připojení k Facebooku z mobilu zdarma.
V letní kampani pro T-Mobile navazujeme na předchozí úspěšné a osvědčené postavy a příběhy. Opět se vrací náš učitel tělocviku Radim Pikeš, který tentokrát vezme svou třídu na vodu.
Kampaň je o nejširší komunitě sázkařů na internetu, kteří vás inspirují, slaví s vámi a kdykoli vás můžou vyzvat na další sázkařský souboj.