Zamilujte se znovu do řízení

Pokud se do něčeho pouštíte bez emocí, raději to nedělejte vůbec. Nejste-li schopni citu nepořizujte si ani psa. Nebuďte ve vztahu, kterému chybí vášeň. A hlavně... bez lásky k reklamě, nevytvářejte žádnou kampaň! Protože ať už směřujete kamkoli, bez lásky se nedostanete nikam. My v Saatchi & Saatchi Praha jsme se však s prací pro vozy Toyota Auris Trend naopak rozhodli dostat velmi daleko. Nebojte se proto společně s námi znovu zamilovat do řízení!

Kampaň probíhala po celý červen v České i Slovenské republice, a to především v televizi, rádiu, tisku a online. 


Zamilujte se do znovu do řízení

Tak takhle tedy ne!

Naše práce

Takhle tedy ne! Když rekonstruovat, tak pořádně! Pro Raiffeisen stavební spořitelnu jsme zpracovali netradiční kampaň, která podporuje úvěr na rekonstrukce – REKOpůjčka.

Agent

Naše práce

Naše nová kampaň si bere na mušku především mobilní bezpečnost. Ivan Trojan tak vyměnil svou oblíbenou školní výstroj za smoking a vybavil se navíc špičkovými technologiemi.

Lyžařský kurz

Naše práce

Zima se začíná hlásit o své slovo a na hory se snášejí první sněhové vločky. Je čas školních lyžařských kurzů, na který se vydá i naše třída se svým oblíbeným profesorem a vedoucím v jedné osobě, Radimem Pikešem

Plavčík

Naše práce

Nové „díly“ TV spotů s Ivanem Trojanem jako Radimem Pikešem, který si o letních prázdninách přivydělává k mizernému učitelskému platu tím, že dělá plavčíka.