Jsem Nová Toyota Auris

Jak v roce 2013 co nejlépe přivítat zbrusu novou Toyotu Auris? No přeci písní Franka Sinatry “Just say hello” v podání dnes tak populárního Jamieho Culluma. Kampaň na zbrusu novou Toyotu Auris, která se nese v duchu čistoty a jednoduchosti. Jejím ústředním motivem je heslo „Jsem“ v netradičním typografickém pojetí – sebevědomě působící nová Toyota Auris tak mluví sama za sebe.



Tak takhle tedy ne!

Naše práce

Takhle tedy ne! Když rekonstruovat, tak pořádně! Pro Raiffeisen stavební spořitelnu jsme zpracovali netradiční kampaň, která podporuje úvěr na rekonstrukce – REKOpůjčka.

Agent

Naše práce

Naše nová kampaň si bere na mušku především mobilní bezpečnost. Ivan Trojan tak vyměnil svou oblíbenou školní výstroj za smoking a vybavil se navíc špičkovými technologiemi.

Lyžařský kurz

Naše práce

Zima se začíná hlásit o své slovo a na hory se snášejí první sněhové vločky. Je čas školních lyžařských kurzů, na který se vydá i naše třída se svým oblíbeným profesorem a vedoucím v jedné osobě, Radimem Pikešem

Plavčík

Naše práce

Nové „díly“ TV spotů s Ivanem Trojanem jako Radimem Pikešem, který si o letních prázdninách přivydělává k mizernému učitelskému platu tím, že dělá plavčíka.