Jarní Kaktus kampaň

Sexuolog
Akupunktura
Tequilla
Facebook

Pro značku Kaktus jsme připravili jarní kampaň zaměřenou na komunikaci dvou hlavních produktových benefitů – účtování hovorů po vteřinách a připojení k Facebooku z mobilu zdarma. Chtěli jsme, aby si mladí lidé značku Kaktus propojili automaticky alespoň s jedním z těchto benefitů.

Pokračovali jsme proto v cílení především na mladé lidi ve věku 14-23 let, střední a vysoká škola.

V našich příbězích, ve kterých se Kaktus ocitá v různých situacích se objevují kromě kaktusu i další postavy, jako pes Lajka a Kaktusova přítelkyně Ježice.



Tak takhle tedy ne!

Naše práce

Takhle tedy ne! Když rekonstruovat, tak pořádně! Pro Raiffeisen stavební spořitelnu jsme zpracovali netradiční kampaň, která podporuje úvěr na rekonstrukce – REKOpůjčka.

Agent

Naše práce

Naše nová kampaň si bere na mušku především mobilní bezpečnost. Ivan Trojan tak vyměnil svou oblíbenou školní výstroj za smoking a vybavil se navíc špičkovými technologiemi.

Lyžařský kurz

Naše práce

Zima se začíná hlásit o své slovo a na hory se snášejí první sněhové vločky. Je čas školních lyžařských kurzů, na který se vydá i naše třída se svým oblíbeným profesorem a vedoucím v jedné osobě, Radimem Pikešem

Plavčík

Naše práce

Nové „díly“ TV spotů s Ivanem Trojanem jako Radimem Pikešem, který si o letních prázdninách přivydělává k mizernému učitelskému platu tím, že dělá plavčíka.