Simply do wonders

Naše práce

Image kampaň pro katarského mobilního operátora Ooredoo, která emotivním a hravým způsobem prezentuje využítí moderních technologií. V této kampani, kde hlavní roli hraje Lionel Messi

Zamilujte se znovu do řízení

Naše práce

Pokud se do něčeho pouštíte bez emocí, raději to nedělejte vůbec. Nejste-li schopni citu nepořizujte si ani psa. Nebuďte ve vztahu, kterému chybí vášeň. A hlavně... bez lásky k reklamě, nevytvářejte žádnou kampaň!

Zlato pro Saatchi & Saatchi

Novinky

Máme na triku další zlaté ocenění, v jehož lesklém světle se můžeme vyhřívat. Tentokrát se o něj postarala mladá nezkažená krev, a to na tradičním klání mladých kreativců zvaném Young Lions. Úkolem bylo vytvořit kreativní tiskový inzerát, který by zlepšil vnímání seniorů ve většinové společnosti. Markéta Kolodžejová a Mayya Khabirová zvládly udělat ten nejlepší a zamávat tak z vítězné pozice všem dalších…

Saatchi & Saatchi čme-láká na Semtex Cactus

Novinky

Nový Semtex Cactus čme-láká každého. Proto jsme v Saatchi & Saatchi pro komunikaci nové limitované edice tohoto energy drinku s explozivní příchutí zvolili „postavu“ šíleného turbo čmeláka, který v motorkářských brýlích saje nektar z kaktusů. Energie skrytá uvnitř čmeláka natolik nabije, že ve vzduchu předvádí veletoče, až nakonec nárazem do kaktusu osvobod9 z jeho nitra plechovku Semtex Cactus a spokojeně,…

V Saatchi & Saatchi umějí dělat zázraky

Novinky

Simply do wonders. Tak zní claim nové kampaně, která vznikla v pražských Saatchi pro katarské OOREDOO. Hlavními hrdiny jsou Lionel Messi, tři malí fotbalisti a robotický míč na dálkové ovládání. Jak dopadl jejich vzájemný souboj můžete vidět zde:  http://youtu.be/95gep6bbCRE Režii měl Craig Gillespie v koprodukci MJZ/Savage Europe, postprodukce se dělala v pražských UPP pod vedením Honzy Malíře, natáčelo se a fotilo…

Saatchi & Saatchi pro Tipsport

Novinky

V Saatchi jsme se letos ještě nezastavili. V lednu jsme natočili pro svého nově získaného klienta, sázkovou kancelář Tipsport, 4 reklamy. Tři sponzorské vzkazy a jeden image spot. Koncept je o nejširší komunitě sázkařů na internetu, kteří vás inspirují, slaví s vámi a kdykoli vás můžou vyzvat na další sázkařský souboj. Zajímavé také bylo, že si ve spotech zahráli i…

Jarní Kaktus kampaň

Naše práce

Pro značku Kaktus jsme připravili jarní kampaň zaměřenou na komunikaci dvou hlavních produktových benefitů – účtování hovorů po vteřinách a připojení k Facebooku z mobilu zdarma.

Vodáci

Naše práce

V letní kampani pro T-Mobile navazujeme na předchozí úspěšné a osvědčené postavy a příběhy. Opět se vrací náš učitel tělocviku Radim Pikeš, který tentokrát vezme svou třídu na vodu.

Škola

Naše práce

V nové kampani vystřídal naše oblíbené herce Lukáše a Vojtu neméně oblíbený český herec Ivan Trojan jako Radim Pikeš. Tomu jsme doslova na tělo ušili roli zarputilého tělocvikáře víceletého gymnázia, který se stará o své žáky a především usiluje o sv